vineri, 18 septembrie 2009

14 ani



Povestea a 14 ani de prietenie [by Bubu]




Povestea noastra nu stiu daca ar avea un inceput bine definit pt ca nu-mi amintesc exact clipa in care ne-am imprietenit, pot spune ca ne-am cunoscut in clasa a 2-a, am fost colege de banca din clasa a 5, in acelasi liceu si dupa la facultate, multe clipe care ne-au apropiat, in povestea noastra resentimentele nici nu-si au rostu, au fost si zile cand poate ne mai ciondoneam dar totul e bine cand se termina cu bine. La noi pot spune ca traim o poveste cu happy end, ne intelegem foarte bine, petrecerile sunt lumea in care ne regasim cel mai bine, ne potrivim perfect in a face lumea sa cada pe jos de ras, important e ca la petrecera noastra ne sunt alaturi persoane care stiu cu adevarat ce inseamna cuvantul ‘’prietenie’’.

Am serbat 14 ani de cand ne cunosteam si cu bune si cu rele pt ca asa sunt prieteni adevarati, sunt alaturi de tine si la bine si la rau. Am plans impreuna cand am luat capacitatea, dupa am serbat reusita cu bacul si nu in cele din urma admiterea la facultate, sunt multe lucruri in care ne regasim dar un element important pt noi e sustinerea reciproca .Pt ca in viata nu este totul in roz.





LA MULTI ANI COLEGUTA!


[by me]
14 ani de prietenie s-au implinit pe 15 Septembrie.
Colege de clasa/ de banca/ prietene din clasa a 2-a pana in clasa a 8-a, colege de liceu si facultate. Suntem de nedespartit la bine si la greu :D.
Am petrecut, ne-am sarbatorit cum am stiut noi mai bine.
Am baut vin si sampanie cu paiul, nu ne-am imbatat.
Am dansat si chiuit de parca eram la nunta.
Ni s-a cantat la multi ani, am avut ca tort o felie de placinta cu mere si cu o lumanare in mijloc :)).
Ne-am deghizat in mai multe personaje, am facut show, ce sa mai....radeau cu lacrimi cei ce ne priveau....nu pot spune mai multe....nu dau din casa :D

Eu si Mihaela(Bubu), o prietenie frumoasa, suntem aproape una de alta la bine si la greu, niciodata nu ne-am certat, sau mai bine spus, nu putem sta certate(nu stim ce e aia cearta)....si da...au fost mici neintelegeri peste care am trecut mereu fara resentimente.

La Multi Ani Bubule!!!
Sa-mi traiesti!!!









10.Panselute, albastrele - Aurelian Andreescu
Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Crazy spunea...

well. happy birthday then :)