joi, 28 mai 2009

"articol special"


Imi pare rau ca esti dezamagit...nu am avut nici o iubire de vara...sau chestii de gen...doar ca vara trecuta la mare m-am simtit foarte bine...atat tot...de aceea am si pus acele 2 poze si melodia de la voltaj-vara trecuta....
Prima mea dragoste si singura va ramane MUNTELE, nimeni si nimic, in afara de mama, nu e mai important ca el...si daca esti curios, dragul meu andrei, pe munte a si "inceput" prima mea iubire cu o fiinta umana.
Sa fiu mai explicita, de munte sunt indragostita in jur de 7 ani, iar prima mea iubire care a inceput pe munte a fost exact acum 2 ani de zile, in luna mai.
Muntele e singurul caruia ii pot spune"Te Iubesc". Nici primei mele iubiri, cat am fost impreuna, nu i-am spus "te iubesc".....adica trebuie sa fie ceva, cineva foarte foarte special pentru mine ca sa auda de la mine aceste 2 cuvinte.
O melodie de MUNTE, ce o iubesc, sa stii ca, atunci cand o ascult nu ma gandesc la cineva, mereu ma gandesc la munte, la Ceahlau :)


roza vanturilor - Numai noi
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

constantinandreirusu spunea...

ok , deci am inteles ... lumea te intreaba unde iti sunt cei 7 ani de ... munte ,si imediat raspunzi : in inima . ma asteptam la un raspuns virulent din partea ta de genul : fiecare trebuie sa ne schimbam pentru a ramane la fel ... sau : daca nu am fi nebuni am fi doar buni .stii cartea junglei right? cum mowgli fusese crescut in salbaticie de animale . tu pari educata de natura in afara canoanelor .dar cum nu spui te iubesc baietilor ? noi baietii suntem foarte loveable . treaba ta daca ne pui sa muncim sa ajungem la inima ta ( o stii pe elena carstea nu?) siii , cu totii avem melodii ce ne amintesc de locuri . de ex mie fabri-fibra imi aduce aminte de italia 2008 , si y.m.c.a imi aduce aminte de noptile sub clar de nocturna cu taurii furiosi ( cand juca bacaul in divizia a ). oricum multumesc , m-am emotionat citind stangul la replica