vineri, 21 mai 2010

"O noapte furtunoasa"

Nu stiu daca va mai aduceti aminte(cei ce citesc blogul meu), acu un an si ceva am scris despre cum era sa mor eu odata. Temperatura foarte mare, tot ce beam, mancam dadeam afara, dureri de cap ingrozitoare, 3 zile am tinut-o asa.

Am patit-o din nou. Aceleasi sintome, exact dupa perfuzii.

De cateva zile am inceput a face perfuzii din nou, glucoza+calciu+vitamina C. Am avut branula in vena 4 zile.

Astazi, iar o perfuzie...totul ok. Mama lucreaza de noapte, raman singura de la 5 jum dupa amiaza.

Au inceput frisoanele sa apara, m-am bagat in pat, aveam patura + pilota de iarna, nu m-am incalzit foarte tare.

A venit un prieten pe la mine, ne-am uitat la "Solomon Kane", cel mai de kkt film vazut vreodata, nu mi-a placut deloc. Dupa film, am ramas iar singura, imi era din ce in ce mai rau, frisoanele persistau, temperatura incepea sa creasca. Mi-am facut ceai, am luat asipirina, cand am vazut ca temperatura era 38.8 am luat un agocalmin. 

Stiind prin  ce am trecut, m-am panicat cand am vazut temperatura mare, am inceput sa plang si asta nu mi-a facut deloc bine. Mama ma suna din 5 in 5 minute, pana la urma s-a hotarat sa vina acasa cu o colega sa imi faca pe vena agocalmin si nu mai stiu ce. 

Mama lucreaza in spital pt cei ce nu stiu.

In 10 min era acasa, mi-a bagat pe vena ditamai seringa cu multe chestii in ea + agocalmin.

Ca toate sa fie ca la carte, inainte sa imi creasca temperatura, mi-am scos branula, ma durea mana...a ramas ca un fel de galma, acu stau cu comprese reci cu cloramina.

Dupa ce mi-a bagat in vena ce mi-a bagat, temperatura a inceput a scadea cate putin, de la 38.8 si pana a plecat mama iar la servici scazuse la 38.

Posibil sa fac intoleranta la glucoza, sau..din cauza branulei ce sta prea mult in vena.....saptamana trecuta am avut o singura noapte si nu am patit nimic. Acu 4 zile...si hop...temperatura si toate alea, la fel ca si data trecuta.

Acu un an si ceva, cand muream de foame si nu puteam manca pt ca dadeam tot afara, imi umezeam doar buzele, a fost aiurea de tot....nu am de gand sa mor, e prea devreme pt asa ceva.

Poate radeti cand cititi dar, daca m-ati fi vazut in ce hal eram...

A trecut.

Sper sa imi fie ok si acu, sa-mi revin si sa merg inainte, nu? :)

3 comentarii:

constantinandreirusu spunea...

eu mai am un pic si lesin cand citesc branule-perfuzii-vena . Pune si tu continut pentru adulti la blog . Incearca sa te odihnesti ceva mai mult si baga mare legume si un mar - doua pe zi . Si fa rost si de niste vin rosu . Am ajuns la concluzia domnului Macarescu : daca stau bine cu pisihicul ...n-am probleme de sanatate . In afara de mici raceli..da iau paracetamol sinus zilnic si trec repede . Da aia cand ti-au facut analizele nu ti-au recomandat decat vitamine ?

Mogâldeaţă spunea...

cand mi-am facut analizele, mi-a iesit hemoglobina mica, 9-sublimita....din cauza ca nu mananc, mananc eu, dar nu cum ar trebuii....am hotarat sa fac perfuzii pt a ma pune mai repede pe picioare, sapt trecuta am avut branula o sg noapte...nu am patit absolut nimic, acu am tinut-o 4 zile...si..cum am patit si anu trecut, ma gandesc ca organismul depisteaza un lucru strain in corp si il respinge, in cazul meu, branula...sper sa ma fac ok, am de scris la SI, de calculat la PTPM, mai avem si partial miercuri la ISP...tot raul spre bine...

Anonim spunea...

Asculta-l pe Andrei si pe Macarescu si mai adauga un pic de sport. Insanatosire grabnica!