luni, 23 martie 2009

Ceahlau - Raiul meu pe Pamant



Rareori ne dăm seama că suntem împresuraţi de Extraordinar. Miracolele se întâmplă în jurul nostru.
Dintre toate lucrurile pe care le porţi cu tine, expresia feţei este cea mai importantă.
Niciodata nu putem judeca viata celorlalti, pentru ca fiecare isi cunoaste propria durere si renuntare. Una este sa crezi ca esti pe drumul cel bun si alta e sa crezi ca drumul tau e unic.

Ceahlau, 21 Martie 2009. Dupa 1 an de zile, in sfarsit l-am gasit inconjurat de soare. Zapada e imensa, niciodata nu am prins asa de multa pe Ceahlau.
Am urcat din Durau - Cabana Fantanele - aproape de Cabana Meteo, am renuntat sa mai mergem pana la Schit sau pana la Cabana Dochia deoarece zapada depasea 1,30 metri si era foarte greu de mers, plus ca era in jur de ora 15 pm cand eram pe la Cabana Meteo si trebuia sa ajungem si inapoi in Durau.
M-am bucurat mult ca am urcat si ca "m-a lasat sa-l vad". Ceahlaul a fost rau cu mine, anu trecut, de fiecare data cand am urcat, ceata, ploaie, viscol, etc, nu l-am putut admira.....
Am urcat si pe alti munti, dar Ceahlaul, fie iarna, fie vara, el ramane prima mea dragoste.
Are ceva deosebit, iar felul cum ma simt cand urc si zambetul ce-l am cand il privesc, e ceva de nedescris, de aceea Il Iubesc!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Fotografiile sunt superbe!Peisajul te lasa fara cuvinte!
As vrea sa fac si eu o rezervare la cabana Fantanele, dar nu stiu numarul de telefon, cel gasit pe net acum nu mai este alocat, te rog sa mi-l spui, daca il stii!
Multumesc!